Khalili Habibuallah

Wednesday 13 February 2013

Ilmu Bukan Pada Pointer

Views
Assalamualaikum W.B.T

Wadahku hari ini 13 Februari 2013...Dapat info hari ini sudah boleh menyemak result dari eStudent USIM..Baru hari ini aku berasa berdebar-debar menanti resultku..Selama cuti ini aku hanya sibuk dgn tugas lain..Entah mengapa resultku aku biarkan begitu..Tapi ini bukan bermakna aku lupa semuanya..Aku perlu memikul tangunggjawab yg telah diberikan padaku...

Baru beberapa jam yg lalu aku sudah menyemak resultku..Alhamdulillah..even aku bukan tersenarai dalam DL..Aku rasa bersyukur kerana resultku ada perubahan dari sem lepas..Alhamdulillah..bersyukur padaMu Ya Allah...

Aku tahu subjek untuk sem lepas agak mencabar..& aku hanya bergantung padaMu Ya Allah..Sesungguhnya aku telah berusaha sedaya  upaya semampu yg boleh..& aku bersyukur dgn apa yg telah Engkau berikan padaku..

Ilmu bukan pada pointer...Ilmu juga bukan setakat pada exam sahaja...Ilmu yg kita pelajari itu mesti sampai & kita gunakn dgn sebaiknya...

InsyaAllah..aku akan berusah dengan lebih lg utk mencapai result yg lebih cemerlang..Robbuna Yusahhil...




p/s: Mabruk pada rakan2 yg berjaya...mama yg kurang tu boleh usaha lg utk next sem...



SYUKRAN JAZILAN ^-^

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...